Nice to meet you: Italy
In a European election year, German journalist and author Jagoda Marinić goes in search of what unites, and divides, Europeans. In Spain, Jagoda goes to Barcelona, where she meets a young poet who can only express himself freely in the Catalan language and a Latin American woman who campaigns for undocumented migrants.