Gimnastyka (intelektualna)
Historia studentów z Afryki w Polsce jest mało znana, choć kontakty te istnieja od czasów komunizmu. Podobnie jak wiele krajów z bloku wschodniego, w latach 1950-1989 Polska gościła tysiące studentów z krajów afrykańskich, które po uzyskaniu niepodległości zbliżyły się do ZSRR. Artystka Ifi Ude jest jednym z dzieci tych wymian uniwersyteckich.