The Soviet Erasmus5 min
Does the name Ifi Ude mean anything to you? If not, it's because you're not Polish... or Nigerian. It's within these two musical traditions that the artist finds her inspiration. And this blend doesn't come from nowhere; it began in the 1950s during the time of student exchanges between the communist bloc and the newly independent African countries.