Warsaw's Queen of Drag5 min
She was called the queen of Warsaw. A prominent figure in the drag scene in Poland, Kim Lee was a muse for photographers, painters, and writers. In a country with a conservative government, Kim Lee was an icon for the Polish queer community. An ode to a Queen taken during the pandemic.