The Secret Life of Kraków Cellars5 min
Do you know Kraków, a picture-perfect city? It's the former Polish capital, with 500,000 students and a castle... But Kraków also has its hidden side, quite literally "underground": its cellars. This is how these underground Gothic remnants have become a hub of artistic avant-garde and dissent.