Square Artist: Jim Rakete
The photographer Jim Rakete is given carte blanche. He has chosen to focus on the Californian artist Joe Ramirez-Dalton. For decades, he restored frescoes in churches, in Italy. Now he is dedicated to his magnum opus: "Somnium (the dream)", a project inspired by a 1620 text by Johannes Kepler on lunar astronomy.