Syria After Assad
A year after the fall of the Assad regime, Syria is in a difficult transition phase. Minorities fear for their rights and security whilst Syrians returning from abroad are rediscovering their battered country - and are hoping for a fresh start. This documentary meets the people who want to survive and rebuild their lives in the ruins of their homeland.