Syria After Assad33 min
Just a few months after the fall of Bachar al-Assad, euphoria has given way to anxiety as Syrians wonder what the future holds. Tour guide Ahmad Al Khalaf guides Tracks East through a country torn between past traumas and hopes for the future.