Syria po Assadzie33 min
Kilka miesięcy po upadku reżimu Baszszara al-Assada, przyszłość Syrii jest ciągle niepewna. Euforia ustąpiła miejsca niepokojowi, a ludzie zastanawiają się, co przyniosą rządy byłych islamistów. Ahmad Al Khalaf całe swoje życie przeżył w Aleppo, mieście, które zostało zniszczone przez rządowe wojska i pierwsze, które zostało wyzwolone. Pracuje jako przewodnik turystyczny i pokazuje redakcji „Tracks” swoją Syrię.