Journey to ArmeniaArmenia: The Scent of Men
Armenia’s oldest barbershop, in the city of Gyumri, has barely changed since its opening in 1941. Seven master barbers work their trade here in a unique atmosphere of male camaraderie. 42-year-old Armen Grigoryan is the youngest barber, as a young boy, the special scent of the salon drew him into another world. Today he hopes that his son will follow in his footsteps.