Najpiękniejsze kina Europy
Widownia Grand Rex może pomieścić aż 2700 widzów! Jego budowę zlecił Jacques Haïk, który w latach 20. XX wieku sprowadził do Francji filmy Charliego Chaplina. Do dziś odbywają się tu premiery najważniejszych produkcji z udziałem gwiazd światowego kina. W podziemiach legendarnego kina mieści się natomiast jeden z najmodniejszych klubów techno i electro w Paryżu.