Rumunia: ostoja toksycznej męskości?Narody podzielone
W 2025 roku ONZ wchodzi w 80. rok istnienia, mierząc się z jednym z najpoważniejszych kryzysów w swojej historii. Francesca Albanese, Specjalna sprawozdawczyni ONZ ds. okupowanych terytoriów palestyńskich, po swoim raporcie oskarżającym Izrael o ludobójstwo w Gazie znalazła się pod silną, globalną krytyką. Sytuacja w regionie ujawnia ograniczenia organizacji, czy to zwiastuje jest koniec?