Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Założona w 1945 r. Organizacja Narodów Zjednoczonych zrzesza obecnie 193 kraje i działa według zasady „Jedno państwo = jeden głos”. Jej misją jest zapobieganie konfliktom i omawianie najważniejszych problemów współczesnego świata. Jednak przywódcy niektórych krajów podważają znaczenie ONZ na arenie politycznej. Czy przyszedł czas na zmiany?