Syria: na tropie ISIS25 min
Rok po obaleniu reżimu Baszara al-Asada Syria pozostaje krajem podzielonym i niestabilnym. Chaos po zmianie władzy wykorzystało ISIS, którego bojownicy wyszli z ukrycia na Pustyni Syryjskiej i w wielu regionach kraju. Setki dżihadystów uciekły z więzień, tysiące wciąż są przetrzymywane w obozach na północnym wschodzie. Kalifat upadł, ale zagrożenie nie.