Siria: pe urmele Statului Islamic25 min
Căderea regimului Assad la sfârșitul anului 2024 și vidul de securitate din primele săptămâni au reprezentat o oportunitate pentru gruparea Statul Islamic din Siria: până atunci retrași în deșertul Badiya, membrii acesteia s-au răspândit apoi în toată țara. Peste 500 de jihadiști ai ISIS ar fi evadat, de asemenea, din închisorile siriene la căderea regimului.