Grenlandia: rolnictwo czy górnictwo?25 min
Nikiel, złoto, żelazo, cynk, uran... Pod pastwiskami południowej Grenlandii kryje się mnóstwo surowców. Wraz z ociepleniem klimatu zwiększy się do nich dostęp, ale czy Grenlandia zdecyduje się na ich wydobycie? A może w zamian za to postawi na rolnictwo? Dokument z lektorem.