Węgry pod presją zmiany klimatu
Przez wieki tysiące kilometrów rowów i kanałów odprowadzało wodę z terenów podmokłych puszty. Teraz staje się to problematyczne, ponieważ gleby są zbyt suche. Lokalny projekt próbuje na miejscu zmienić sposób gospodarowania wodą – czy to podejście może służyć za wzór?