Cisza ziemi
Trzej latynoamerykańscy aktywiści – Berta Cáceres, Aldo Zamora i Paulino Guajajara – zapłacili życiem za obronę lasów, rzek i praw rdzennych społeczności. Dokument ujawnia powiązania między korporacjami a lokalnymi władzami, które stoją za ich zabójstwami. Pokazuje, że ochrona środowiska to dziś sprawa globalna – gdy aktywiści giną, ginie też nasza planeta.