Silence of the Earth
Berta Cáceres, Aldo Zamora, and Paulino Guajajara: These three environmental activists bravely fought for the protection of forests, rivers and indigenous communities - and were murdered for it. Who were the perpetrators? And why have they gone unpunished? This documentary investigates the involvement of large corporations and governments in these crimes.