Criza climatică: punctul de cotiturăUngaria presată de schimbările climatice
Timp de secole, mii de kilometri de șanțuri și canale au asigurat scurgerea apei din zonele umede ale Pusztei. Acum, acest lucru devine o problemă, deoarece solurile sunt prea uscate. Un proiect local încearcă să reorganizeze gestionarea apei. O abordare care poate servi drept model?