India: Viața la 50 de grade13 min
În 2024, India a înregistrat cel mai îndelungat val de căldură din istoria sa. Temperaturile au urcat la peste 50 °C în capitală, New Delhi, și până la 56 °C în Nagpur, în centrul țării.