Refugiați climatici
Schimbările climatice forțează tot mai mulți oameni să-și părăsească locuințele. În 2023, numărul refugiaților din cauza crizei climatice a ajuns la 26 de milioane, iar până în 2050 ar putea depăși 220 de milioane. În lipsa unui cadru legal internațional care să le ofere protecție, trei țări din America Latină, Pacific și Asia încearcă acum să răspundă acestei urgențe.