După potop
Pe fondul încălzirii globale, nivelul mărilor și oceanelor crește într-un ritm fără precedent. Am mers în zone amenințate de inundații, la Miami, Veneția, în Belgia și în Insulele Marshall, pentru a arăta efectele reale ale acestei crize și a afla ce strategii de adaptare sunt puse în aplicare în fața acestui risc.