Po powodzi
W wyniku globalnego ocieplenia wzrost poziomu mórz i oceanów przyspiesza w niekontrolowanym tempie. Udaliśmy się w miejsca zagrożone podtopieniem – do Miami, Wenecji, Belgii i na Wyspy Marshalla – żeby pokazać rzeczywiste skutki tego kryzysu i poznać strategie adaptacyjne stosowane w obliczu ryzyka.