KIDS - Rola jedzenia42- Odpowiedź na prawie wszystko
Jesteśmy przyzwyczajeni do myślenia, że wszystko ma swoje dobre i złe strony. Ale jakie dobre strony ma kryzys klimatyczny? Co mówią o tym badania naukowe o zlodowaceniach i wymieraniu gatunków, które miały miejsce w przeszłości?