Uchodźcy klimatyczni
Zmiany klimatu zmuszają do uchodźstwa więcej ludzi niż wojny. Ci nowi uchodźcy znajdują się w prawnej szarej strefie, nie przysługują im żadne prawa. Kraje najbardziej zagrożone zmianami klimatycznymi jak Kolumbia, Bangladesz czy Fidżi, biorą sprawy w swoje ręce i próbują nagłośnić swoją sytuację.