Liban: ucieczka w cieniu bomb
Przed 70 laty mieszkańcy Qaanaqu zostali wysiedleni ze swoich domów, by Amerykanie mogli powiększyć teren swojej bazy militarnej. Wielu z nich do dziś czuje ciężar tamtejszej traumy i nieufnie spogląda na kolejne plany potężnego sąsiada.