Miasta w starciu z upałami13 min
Ekstremalne upały stają się nową normą: do połowy XXI wieku liczba miast, w których przez miesiące temperatura przekraczać będzie 35°C, może się potroić, a 1,6 mld ludzi odczuje ich konsekwencje. W odpowiedzi na kryzys klimatyczny metropolie wprowadzają innowacje: zielone ulice, zimne dachy, oazy chłodu – przykłady z Medellín, Lyonu czy Singapuru pokazują, że można skutecznie przeciwdziałać falom gorąca.