Kanada w ogniu
W 2023 r. potężne pożary spustoszyły kanadyjskie lasy. Tak źle jeszcze nie było: dotkniętych zostało 18 milionów hektarów, doszło do 6 400 pożarów, a ewakuowano ponad 200 tysięcy osób. To niestety kolejny ze skutków kryzysu klimatycznego, który spowodował wysokie temperatury i suszę. Dokument z lektorem.