Boliwia: Sieroty jeziora Poopó25 min
W Boliwii właśnie co zniknęło drugie co do wielkości jezioro. Nazywało się Poopó. Potężny akwen wysechł i przekształcił się w pustynię solną. Na fatalne konsekwencje dla lokalnej ludności i różnorodności biologicznej nie trzeba było długo czekać. Dokument z lektorem.