Nowa Zelandia: leśne farmy węglowe25 min
W Nowej Zelandii nazywa się je „leśnymi farmami węglowymi”. To połacie lasów, których zadaniem jest absorpcją dwutlenku węgla z powietrza. Farmy te oferują “kredyty CO2”, które są kupowane przez duże firmy zanieczyszczające środowisko w celu zrównoważenia ich własnych emisji. Dokument z lektorem.