Svalbard, gdzie topnieje lód koła polarnego26 min
Położony w Arktyce archipelag Svalbard to najdalej na północ wysunięta część Norwegii i jedno z najodleglejszych miejsc na świecie. Tu skutki globalnego ocieplenia są najbardziej widoczne i dramatyczne.