Rosja: fala gorąca na Syberii25 min
Gdy tego lata zapłonął las syberyjski, Rosja uświadomiła sobie, że równiez ją dotyczą konsekwencje zmian klimatu. Pożary, potęgowane przez wysokie temperatury w lecie, niskie opady i silne wiatry, rozprzestrzeniają się na słabo zaludnionych obszarach Syberii i zatruwają miasta i wsie toksycznymi oparami.