Canada: Quebec on Fire
In 2023, Canada experienced its worst forest fire season ever. 18 million hectares were affected, 6,400 fires blazed, and 200,000 people were evacuated. Drought and excessively high temperatures were to blame. Will the forests be able to grow back?