Rising Sea Levels: A Global Issue13 min
Since 1900, the average sea level has risen by 21 cm. As the water rises, more and more coastal areas are threatened with being flooded or submerged. China, the Netherlands and small island nations of the South Pacific are especially at risk. How can coastal communities adapt to the threat of rising sea levels?