Dessous des images 2026 (68/110)
A multicoloured whirlwind approaches the Mexican coast: this is the satellite image of Hurricane Otis in 2023. Published on X (Twitter) shortly before the disaster, the video was watched 16 million times. How did weather imagery become so popular?