Uganda: kino w slumsach25 min
W sercu slumsów w Kampala Isaac Nabwana prowadzi Wakaliwood – studio, które tworzy filmy z absurdalnie niskim budżetem, pełne akcji i humoru. Jego „Who Killed Captain Alex?” przyciągnęło 10 milionów widzów na YouTubie, pokazując, że pasja i kreatywność mogą zastąpić hollywoodzkie pieniądze.