Uganda: Shanty Town Cinema25 min
In a working-class neighbourhood of Kampala, a makeshift film studio has seen Ugandan cinema flourish. With shoe-string budgets Wakaliwood has become an international phenomenon proving the passion and ingeniousness of the Ugandan film industry.