The rise of ‘tweakments’: How Botox has hit the mainstream9 min
There’s been a boom in non-surgical cosmetic treatments. Because of the cost, many people are turning to cheaper, unregulated clinics or ordering DIY chemicals online. But that can lead to more than just a botched beauty job – you can risk facial disfigurement, or, in the worst cases, it can be fatal. So what’s being done to regulate the sector?