Re: Health Tourism
Ever more people are travelling abroad for medical procedures. Hungary is a major destination for dental health tourism from Germany as the price for implants and crowns are significantly cheaper whereas wealthy individuals from Russia and the Arab world come to Germany for the health sector’s reputation for quality care.