Karambolage: BerghainCrazy for Plastic Surgery
Cosmetic surgery is becoming more popular in Europe and the world. We talk about the plastic surgery craze with French plastic surgeons Mauricio de Maio and Oren Marco and philosopher Heather Widdows.