Turystyka medyczna31 min
Turystyka medyczna staje się coraz powszechniejsza. Jej europejskim centrum stają się Węgry, które wyspecjalizowały się w stomatologii. Natomiast Niemcy przyciągają bogatych obywateli krajow Bliskiego Wschodu, Kaukazu i Azji.