Jak zwalczyć fałszywych specjalistów medycyny estetycznej?8 min
Zrobić sobie botoks? Na pierwszy rzut oka nic prostszego. Wystarczy kilka kliknięć na Instagramie, aby umówić się na wizytę, która nie ma nic wspólnego z medycyną. Zjawisko „fałszywych specjalistów od zastrzyków” nabiera tempa w Europie. Jakie są zagrożenia związane z tymi praktykami? Jak je kontrolować?