Hiszpania: bunt przeciw smartfonom31 min
Hiszpańscy rodzice powstają przeciw tyranii smartfonów, od których uzależnione są ich dzieci. Ruch narodził się na spokojnych przedmieściach Barcelony, a dziś obejmuje swoim wpływem cały kraj. Dorastanie bez smartfonów jest zdrowsze dla psychiki oraz bezpieczeństwa dzieci. Do tego zdania przychyla się państwo, które wprowadziło zakaz korzystania z tych urządzeń w szkołach podstawowych i średnich.