Telefonul la școală: revolta părinților din Spania
Revolta vine din Spania! Lansată în cartierul Poblenou din Barcelona, mișcarea „adolescenți fără telefon mobil” se extinde în toată Spania. De la Barcelona la Madrid, de la Țara Bascilor până în Andaluzia, părinții denunță pericolele pe care le prezintă smartphone-urile pentru adolescenții lor.