Re: Europe's Night TrainsFixers: On the Frontline
Charles Villa is a French reporter and youtuber who has been covering international news for 10 years. In this new format, he highlights the work of local reporters who help foreign journalists on the ground, known as fixers. This episode follows Ignace Ivlev-Yorke, as he reports from a Ukrainian army unit on the frontline.