Re: - Rumunia: ratownicy zapomnianych miejscUkraina: Fixerzy na linii frontu
Charles Villa jest francuskim reporterem i youtuberem, który od dziesięciu lat zajmuje się tematyką międzynarodową. W nowym programie ARTE pokazuje pracę lokalnych reporterów, których w żargonie dziennikarskim nazywa się fixerami. To oni trzymają kamerę. To oni opowiadają o tym, co dzieje się w ich krajach. W pierwszym odcinku Ignace Ivlev-Yorke pokazuje codzienne życie jednostki armii ukraińskiej.