ARTE Reportaj - India: Viața la 50 de gradeFixer: pe front
Charles Villa e un reporter francez și un YouTuber care prezintă știri internaționale de peste zece ani. În acest nou format, el prezintă munca reporterilor locali care ajută jurnaliștii străini de la fața locului, cunoscuți drept “fixer”. În acest episod, Ignace Ivlev-Yorke relatează dintr-o unitate a armatei ucrainene de pe front.