Insomnia: Why Can't We Sleep?30 min
Sleeplessness makes us irritable, aggressive and ill. And yet more and more people are having trouble sleeping. What does this reveal about our world today? Culture magazine Twist meets artists and creatives to discuss insomnia and how it manifests in their art.