Bezsenność: co zakłóca nasz sen?30 min
Zły sen sprawia, że stajemy się rozdrażnieni, agresywni i chorzy. Coraz więcej ludzi zmaga się z bezsennością i innymi zaburzeniami snu. Co to oznacza dla naszego społeczeństwa? Co odbiera nam sen? I jak twórcy przekuwają to doświadczenie w sztukę?